Mijn zwembad!
Ja, ik zit weer lekker in de "flow"! Dat wil zeggen, dat ik dagelijks in "mijn" zwembad, De Houtvaart, zwem. Doordat ik zo lang snipverkouden was heb ik niet kunnen zwemmen, maar nu.... heerlijk: elke dag! Deze foto heb je misschien al eens gezien, op Facebook of zo. Maar hier nog niet, meen ik... De Houtvaart is het enige openluchtbad van Haarlem en is 50 meter lang. Daar kun je echt lekker baantjes trekken. Hoewel... met 24 graden is het water net even te warm om je in te spannen. Maar heerlijk een beetje poedelen... zalig! Van 7 tot 10 uur is het bad alleen open voor De Vrienden van de Houtvaart. Waaronder ik dus. Al deze fietsen zijn van vrienden, die aan het zwemmen zijn. Of aan het koffiedrinken, dat kan ook... Als je klaar bent met je baantjes is er een kopje heerlijk koffie of thee, gezet door de vrijwilligers. Bravo! Elke dag weer ... Maar ik moet mijn baantjes nog trekken, dus hup! Het water in... Intrekken-wijd-sluit... Goed zo... En weer terug naar he...








