Gelukkig...
Vorige week had ik een blogje over de kunstwerken, die ik in de schuur in mappen had bewaard en die allemaal nat zijn geworden. Schimmel zat er trouwens ook nog op... Niks meer mee te doen.
Gelukkig heeft mijn broer nog iets van mijn ouders. Die waren best wel creatief. Mijn vader werkte de laatste 10 jaren van zijn werkzame leven op de kunstacademie Middeloo in Amersfoort. Gaaf eigenlijk wel op oudere leeftijd je gezapige baan opzeggen en iets heel anders gaan doen. Ik denk op z'n 55 ste? Misschien weet mijn zus dat nog...
In ieder geval is hier werk van mijn ouders, wat mijn broer opstuurde.
Het wandkleed, dat ik vorige week liet zien was van mijn moeder. Maar ze schilderde ook. Hier een schilderwerkje dat misschien wel een nieuw paspartoutje mag hebben, of misschien juist niet. Ze moet ergens aan de kust bij Bretagne geweest zijn:



Reacties
mooie herinneringen aan je ouders , gelukkig goed bewaard gebleven
op die leeftijd nog van baan wisselen , dan wil je dat werk echt graag gaan doen
geniet de dag
Love As always
Dimario
Het zijn mooie werkjes :)
En in je gedachten is nog veel meer terug te vinden. Hans